Benim 3 gebeligim bana da söylendi ama ilk oglum 4 kilo 100 gr doğdu kızım 3700 37 hafta da anlayan iyi doktorlar şunu diyor bazı aileler genetik olarak iri bebek doğuruyor diyor anlamayan altında hemen şeker başka birşey arıyor zaten içini ferah tut zayıf olunca da söyleniyorlar hamileligin tadını çıkar bence Allah başka hastalık vermesin sadece