--Nazli-- Merhaba üni de doktor önerisi olan var mı 1 defa begüm hanıma gittim ama tavsiyelerinizi almak isterim
58ee --Nazli-- şerife özlem hocaya gidiyorum bayılarak gidiyorum begüm hocada 2 yıl önce kürtaj oldum ilgisi bana yetersizdi birkere şerife özlem hocaya gidin ne demek istediğimi anlarsınız salı cuma orda
--Nazli-- Teşekkür ederim haftaiçi sonuç almaya gidcem ondan sonra şerife hanıma alırım randevu mu sabah muayene olmak için ordan mı sıra alıyoruz
--Nazli-- gulzaadee. Detaylı ultrason için gün aldık da ultrasondan sonra doktora gitmemiz gerekiyor mu
gulzaadee --Nazli-- tabii ki perinatoloji doktoru rapor yazıyor zaten sisteme o raporu doktorunuzun değerlendirmesi gerekiyor
gulzaadee --Nazli-- ben detaylıyı numunede yaptırmıştım orda benim eşim yanımda değildi ama diğer hastalarda eşiyle beraber girenler oldu ama üniversitede nasıl hiç bilmiyorum
Busraaaakkk Less58 kesinlikle savaş hoca , her hasta ile net 15 dk konuşuyor ilgileniyor detaylı bilgi veriyor güleryüzlü daha ne olsun ♥️♥️
Busraaaakkk Less58 her ayın son pazartesi günü sistem üzerinden randevuları açılıyor ama ameliyat olacakmış eylüle kadar yokmuş. Birde numune de Tahsin beye iyi diyorlar
Less58 Busraaaakkk Tahsin beye aldım bakalım acaba cinsiyeti numune deki doktorlar kaçıncı haftada soyluyo biliyo musunuz
Busraaaakkk Less58 arkadaşım 14.haftada öğrenmişti tahsin beyden, randevu nasıl alabildiniz ben bir türlü yakalayamıyorum Tahsin beye, direkt gitsem sıra verirler mi acaba numune kadın doğuma hiç gitmedim
Less58 Busraaaakkk surekli kontrol ettim hatta 1 saat öncesine kadar vardı sira icin sabah erkenden gitmeniz gerekiyor o şekilde sıra veriyorlar siz kaçıncı haftadasiniz kime gidiyodunuz
Busraaaakkk Less58 ay tüh kaçırdım o zaman ben yarına falan almak istiyorum öncesinde medicana Ayşegül hanıma gittim ama savaş beye gidicem eylülde geliyor o ı gelene kadar Tahsin beye