DuyguOzel Hanımlar merhaba, Gaziosmanpaşa’da önerebileceğiniz bir devlet hastanesi ve kadın doğum doktoru var mı acaba ?
Ksema DuyguOzel ben Mevlana fizik tedaviye gidiyorum ama aynı zamanda özele duygu hastanesine de gidiyorum memnunum şu an ikisindende
Ksema DuyguOzel bu hafta gittim baya cihazı bana gösterip bebeği kalbini falan gosterdi görüntü verdi randevu buldukca gidiyorum tahlillerimde orda yapildi
Bedk56 Evet bende elif hanıma randevu buldukça ona gidiyorum doğum da orda olacak Allah nasip ederse Mevlana fizik tedavi elif yıldız