Edaaktas2 Kızlar ben 7 haftama giriyorum. Ve şuan çok ağtım var sırtıma kadar vuruyor ağrısı. Ara ara da oluyor. Doktor normal yerleşme ağrın olur demişti ama sizin nasıl geçti ? Acaba ben bir şeyi yalnış mı yapıyorum
Edaaktas2 Momcrn öyle mi teşekkür ederim rahatlattı beni ♥️ benim ilk o yüzden her şeyi çok düşünüyorum sanırım. Peki ilk aylarda evdeki hareketlerinizi sınırlıyor musunuz ? Bana yükseklerden bir şey almaya uzanma, yüz üstü yatma vs. Bir sürü şey söylediler
Momcrn Edaaktas2 ilk aylar yüz üstü yatmanda sorun yok karnın şişince zate yatamıcaksın yükseklere uzanma evet ağır şeyler itme mesela gerçi ben herşeyi yapıyordum 😀doğucak olan çocuk ne yapsan doğar korkma rahat ol ilk hamileliğimde merdivenlerden düştüm ben hamile olduğumu da bilmiyordum o zamanlar çok şükür birşey olmadı 2.de kimse yardım etmedi hamileliğim boyunca çok ağır ev temizliği yapıyordum çok şey kaldırıp indirdim ben kısıtlamadım hiç kendimi bu hamileliğimdede iki çocuğumu kucaklayıp merdiven inip çıkıyorum bir yere gidiceğim zaman destekçin olmayınca herşeyi kendin yapıyorsun işte nazlanıcak kimse yok 😒