Kızlar ben devlet hastanesinde 2li tarama yaptırdım temiz çıktı, sonra özel hastaneye geçiş yaptım hamileliğin 12.haftasından beri kanamam var halada lekelenme şeklinde devam ediyor . 17.haftamda özelde 4lü tarama yapıldı 10/1 ihtimal gibi yüksek bi oranla bebeğin down sendromu ihtimali çok yüksek çıktı varmı aynı durumu yaşayan başka bir özel hastanede bi kaç gün önce tekrar 4lü tarama için kan vermek istedim 4lü yokmuş 3lü tarama yaptıklarını söylediler varsa o kadar yüksel bi ihtimal onda da çıkar diye orayada kan verdim sonuç bekliyorum 🥹