busra05_ bende var en başından beri sürekli oluyor birçok gaz yapacak besin yememeye çalışıyorum kurubaklagil kesinlikle yemiyorum süt içmiyorum badem sütü kullanıyorum ama yinede oluyor bunlara dikkat ettikçe yarı yarıya düştü neredeyse en son elma yemeyi de kestim farkettiğim ürünleri kesiyorum