Bedk56 Aslında oynayınca çok şiddetli oynuyor ama eskine göre çok az oynuyor buda normal sanırım bende size seyi sorayım günlerimiz bire bir aynı çok yalancı sancinz oluyor mu ben her gün sancı çekiyorm
Canoski Bedk56 evet canım 33 haftadan beri çekiyorum erken dgm dediler ağrı vr ama devamı malsf yok asri agrm oluyor
Bedk56 Canoski evet bana da hep öyle dediler erken gelir diye ama 39 olcam hâlâ yok ve simdi de sancı çekiyorm Allah’ım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımiza almayı nasip etsin İNŞALLAH 🤲🏼