Kizlar bugun adet olacakmisim gibi agrim daha önceki günlere göre artti diyebilirim daha önceki günlerde agri gelir bir süre sonra agri geçerdi bugün agri daha fazla. Bir ara belim agridi ama avm ye gittim yoruldum sanirim oyuzden agridi diye düşündüm. Akintim var ara ara. Göğüslerimde dokununca hafif ağrı hissediyorum. Bazilari agri olmasi iyi degil diyor bazilari tutunuyor diyor birde camasirimda cok cok hafif kahverengi leke vardi belkide ben oyle zannettim okadar hafuf bir renkti. Eşim test yapmama izin vermiyor salı günü kan vericem. Bu ikinci transferim buarada. İlk transferim taze transferdi. Korkuyorum 😒