Öncelikle çok geçmiş olsun 🙏🏻 Ben de 7+3’te düşük yaptım, ilk gebeliğimdi. Doktorum sağlıksız gebelik olunca düşük oluyor, vücut atmaya çalışıyor demişti. Kendi kendine düştü, kürtaj olmadığım için korunmaya gerek yok demişti. Düşüğün üstüne 1 kez adet oldum şimdi tekrar hamileyim. Gerçekten çok zor bir süreç, Allah yardımcınız olsun. İnşallah en kısa zamanda yüzünüz tekrar güler 🙏🏻