Sarem medicalde yaptım ilk doğumumu iyi ama hem çok fazla ücretli hemde doğru düzgün bir güler yüz göremiyorsun kimsede devlette ki muamelenin aynısı nerdeyse orda Ertan beyi çok beğenmiştim Güler yüz açısından ama üniversitedeki doktorlar pek bi ilgili bana☺️Mesaj atınca bile çok samimi karşılık alıyorum saolsunlar çok memnunum☺️😍