hamcokelek33 Merhaba, ah annelik surekli bir evham hali, ben normal ultrasona girerken bile hep endiseyle giriyor cikinca rahatliyorum Allah saglikla kavustursun insallah yavrularimiza❤️ Benim ilk bebegimde detayli ultrason cok guzel gecmisti hicbir sorun yoktu cok rahatlayarak cikmistim simdi 2.bebegime hamileyim 5 hafta var detayliya ben de simdiden evham yapiyorum🙈 Hamilelik cok hassas bir surec insan ister istemez etkileniyor ama burada devreye tevekkul giriyor Allah saglikla, kolaylikla kucaklarimiza almayi nasip etsin aminn