Zehraaklc Merhaba kızlar. Esenler’de olan esenler kadın doğuma giden ve doğumunu orda yapan var mı hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ?
Busra3469 Bende çok merak ediyorum. Internette ebelere doğum odalarına baktım çok güzel gözüküyo. Özelden vazgeçtim o yüzden bu fiyat artışlarını görünce sinirlerim bozuldu
Zehraaklc Busra3469 hem fiyat artışı hemde olan olaylardan sonra özele gitmek insanı korkutuyor . Benim tanıdıklarım dan doğum yapanlardan memnun olanda var olmayan da var böyle oluncd insan bı acaba diyor
Kullanici4456 Zehraaklc ben yaptım 7 ay önce çok iyiydi ebelerim ama eltim yapti hiç memnun değildi ben memnun kaldım varsa sorularınız sorabilirsinjz
Zehraaklc Kullanici4456 memnun muydunuz peki . Ben Murat talip kalemliye gidiyorum suanlik iyi gidiyor ama doğuma girmediği için değiştirmek istiyorum kararsızım
Zehraaklc Kullanici4456 haha bu iyiydi🤣 genel olarak duyduğum kadarıyla iyi diyorlar ama emin olamıyor insan ya