Kızlar 17+4 gebeyim 2 hafta önce ilişki sonrası 2 damla kanamam oldu hemen acile gittim doktor hafif rahim ağzı kısalığın var dedi bügün kendi doktoruma gittim hayır yok gayet güzel dedi fakat benim 2 bacak aramda sağ tarafım ağrıyor doktora sordum leğen kemiğin gevşiyor ondan dedi muayne de etti sorun yoktu başka doktora gitmem gerekir mi ya çok korkuyorum