Zeyno1934 Benim ilk hamileliğimde de ödemim çok fazlaydı bunda hiç ödememim yok. Her hamilelik farklı oluyor. İçinizi ferah tutun her süreç farklı anestezi uzmanı ile bu durumu paylaşın mutlaka. Anestezinin yan etkisi gibi bir durum mu yoksa başka bir şey mi sebep olmuş olabilir bilgi verirler.