Merhaba arkadaşlar geçen ay ebe’ye gittim bana sağa doğru rahmin eğri diyip düzeltti (bende pek inanmazdım ama) bat gününde başta pembe kanama geldi sonra 2 gün pede geldi ama diğer adet zamanlarıma göre hem az hemde toplam 3 gün sürdü. Duştan sonra açık pembe leke geldi. Leke şeklinde 2 gündür de. Kasıklarımda hala ağrı var hafif. Üstüne görme desem değil regl desem hiç böyle olmam.. aranızda bu şekilde olan var mı 🙏🏼