Kedinizin karakterine bağlı biraz doğum öncesi bir kez tıraş ettirip gözlemleyin ruh halini. Ben kedimi tıraş ettiriyorum hatta çok uzamasına fırsat vermeden kendimde evde kısaltıyorum. Kedim tıraş olduğunda daha da enerjik hareketli oluyor bu sebeple bir sorun yaşamıyorum. Yaşadığınız alanın sıcaklığı çok önemli ben yaz kış sıcak bir ortamda olduğum için hastalık vs hiç olmadı. Doğumdan sonra da düzenli bir şekilde tıraş ettirmeyi düşünüyorum. Her ne kadar aşıları yapılsada bebeğimin tüy yutmasını istemem.