Sevincblbl Kızlar ilk gebeliğin hareketler konusunda çok tecrübesizim 25. Haftada bebek hareketi kalbimden altta kaburgamın içinde bir şey oluyor yani o kadar yüksekte bebek hareketi oluyor mu yoksa üşüttüm veya kas ağrısı gibi mi acaba ama anlık oluyor bebek aşağıda mı hareket eder yoksa öyle yukarılarda oluyor mu çok garip bir his
zeynosileannis Sevincblbl Bebek her yerde hareket edebilir 🙂 evet bayağı yukarılarda oluyorlar o haftalarda
Srp53 Sevincblbl orda da eder kasıkta da eder yan boşlukta da eder. Her yerde nasıl hareket edebiliyorlar hala anlamadım 33 haftadayım bazen af edersiniz kıçıma doğru bile hareket hissediyorum o kadar da değildir ya diyorum.
Miyosss Sevincblbl her yerde olabiliyorlar canm her yerde. Kasık, göbek çevresi, yan boşluklar, göğüs kafesi, arkadaşın dedigi gibi benim sıpada bazen bi vuruyor afedersin makattan hissediyorum çüş diyorum daha neler ama olabiliyor 😃
Sevincblbl Srp53 😅 ay çok güldüm bu yoruma benim tecrübem olmadığı için hep göbek deliğü civarında hissedeceğim sanıyordum gezinmeye başladı
Srp53 Sevincblbl benim de ilk. Ben de hep göbek çevresi sandım ilerleyen haftalarda çok değişik şeyler oluyor umarım götüşümü tekmeleyen o değildir ne diyim 😆
zeynosileannis Sevincblbl evet evet büyüdükçe aşağı iniyor hareketler de yavaşlıyor 20 li haftalarda bayağı yanlara gidiyordu ben artık arkama geçecek diyordum 😍
Nesonunbeybi Sevincblbl ben de nerdeyse 29 a geldim bazen yanlarda bazen ta en altta bazen de göbek deliğinde hissediyorum bence sürekli dönüp duruyor napsınlar daracık yerde canları sıkılır gariplerimin😂
Sevincblbl Nesonunbeybi sizde bu haftalarda sıkışma oluyor mu özellikle yemekten sonra felan karnım geriliyor gibi hissediyorum bazen canımı acıtıyor
Sarah-22 Sevincblbl 36 haftalık gebeyim gece oldumu agzımdan cikacak gbi oluyor habire göğüs kafesimde bazen diyorum kaburgalarım falan kırıldı😊
Nesonunbeybi Sevincblbl kesinlikle oluyor çok yemememe rağmen sanki dünyaları yemişim gibi sıkışma ve hareket kısıtlaması geliyor 😂 yüzdük kuyruğuna geldik hadi başarılar bize