Ebru_dmr aynı şekilde benimde 14.haftaöda kontrolüm vardı doktorum kız dedi, eşim yanımda değildi kesin kız mı eğer öyleyse eşime de söyleyeceğim dedim :) istersen 1 ay sonra tekrar bakalım dedi bu ay sonu tekrar gideceğim ama eşime söyledim ilkte kız gördü diye 😍😀 bir oğlumuz var bir de kızçemiz olursa ne mutlu bize 🥰 bu arada ben tamamen 2.yide erkek hissediyordum ilkte ki hamileliğimle aynı her şey. Kız dendiğinde gözlerim doldu sevinçten ve beklemiyordum 😇