Tubis1998 Hamilelikte aşırı mide yanması yaşayan var mı? 21 haftalık hamileyim sanki organlarımın hepsi yanıyomuş gibi hissediyorum sürekli
Ayshababy Tubis1998 13 haftafan beri yanıyorum şuan 17+3 her gün yanıyor soguk sut ne varsa içtim geçmıyor daha yolun başındayız sonuna kadar napıcam diye düşünüyorüm
Sidddiikaaaa Tubis1998 rennie kullanabilirsin ama ben ilaçsız geçirmek isterim dersen o konuda bilgim yok ama yanmaya o iyi geliyor
Tubis1998 Ayshababy bende aynı şekilde delircem hiç bi yediğim zevk vermeyi bişeyler yemeye korkar oldum
Ayshababy Tubis1998 bazi zaman bi kahvalti bide zar zor akşam yemegi yiyorum kusmalarimda 2 hafta önce bitti tam iyiyim derken mide yanması dahada kötü olmaya başladi
Tubis1998 Ben her yediğimi çıkarıyorum nerdeyse yinede midem yanıyo benimde 12 de başladı ama artarak gidiyor. İlaçta kullanıyorum ama faydası yok gibi
Byrmm Elma yemeyi deneyin bana çok iyi geliyo. Kayınvalidem söylemişti. Denedim cidden iyi geldi . Ama çok ekşi olmasın elma oda dokunabilir. Kabuğunu soyun yemeden önce.