Onsekiz06 gevezeyazar1 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🫶🏻 belirtileriniz nelerdi
gevezeyazar1 Kızlar adetime 3 gün kala normal test yaptım çok silik ikinci çizgi çıktı adetime 2 gün kala erken gebelik testi yaptım sonuç bu pazartesi gidip kan vericem içim içimi yiyor
Zliha01 gevezeyazar1 kaç gün öncesinde başladı benim adetime 10 gün var ama 2 3 gündür göğüslerim ve göğüs uçlarım çok ağrıyor ve aşırı hassaslaştı hayatımda ilk defa böyle bişe oluyor normalde adet dönemimde bile olmazdı acaba hamilelik olabilir mi
aspenkarmenn gevezeyazar1 inşallah devamıda gelir hayırlısıyla allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bende bekliyorum bu heyecanı yaşamak için 😊
gevezeyazar1 Zliha01 her kadın farklı hormonlar farklı adetin geçmesini bekleyin isterseniz bende yarın gidip kan vericem tam sonuca ulaşmak için
NurAyse_nur gevezeyazar1 hayirli olsun. Benimde 6 sinda regl olmam gerekiyor ama hiçbir belirtim yok ustelik midem de cok bulaniyor pazartesi gunu bende test yapacagim merakla bekliyorum
Evinbecit Sanırım en erken ben öğrendim 🥹. Adetime 10 gün varken öğrendim hislerim hiç yanıltmadı beni. Şuan 13 haftalık oldum ve kız hissediyorum umarım hislerim yine yanıltmaz❤️
Evinbecit Asyam4316 Belirti değil aslında sadece içimden bir ses hamile olduğumu söylüyordu ardından rüyamda bir kız çocuğu gördüm ve rabbim nasip etti kız mı bilmiyorum yarın randevum var bakalım