Tubis1998 Merhaba ben 21 haftalık hamileyim. Hamilelikten öncede stres kaynaklı çarpıntım vardı. 9 ayı tamamladım çarpıntıyla her gün oldu. Ancak şuan yemek yedikten sonra sırtımdan çıkacak gibi oluyor. Hamilelikten mi? Benim gibi olanlarınız var mı?
Zeh- Benim de öyle özellikle yemekten sonra oluyor kardiyolojiye gitsem mi diye düşünüyorum ama korkuyorum da
Bus-ra590 Stres ve anksiyete gibi durumlarda çarpıntı oluyor bende yaşıyorum bazen. Ama çok yemek yediyseniz stresin üstüne daha fazla tetikleyebilir. Bence içiniz rahat değilse doktorunuzla görüşün