Ay bence normal bende ilk başlarda hep fitil kullandım ama artık doktorum vermiyor bazı kadınlar hamileliklerini akıntı ile geçirir diyor. Bazen sulu beyaz, bazen katı beyaz bazende hafif sarımsı bile oluyor ama artık takmıyorum ne yapsam geçmiyor. Çoğu gebede mantar vardır geçmez bebeğe bir zararı yok diyor doktorum. Normal fizyolojik akıntı mı mantar mı bilmiyorum ama artık normal görüyorum ben