38+2 den bildiriyorum bizim paşa geldi çok şükür. Sabah saat 10 civarı yataktan kalkarken bi balon patlaması gibi bi hisle çamaşırımın ıslaklığını hissettim banyoda bakınca beyaz akıntıda görünce doğum ihtimali vermedim🫣 başka bir belirti de yoktu. Saat 11.30 civarı eşim kızımı spora götürdüğünde telefonla konuştuk.ben bugün doğurabilirim deyip gülüştük sadece. Saat 12 de belimde ve kasıklarımda sızı hissetmeye başladım. Bi duşa gireceğim diye niyetlendiğimde ikinci bi su boşalması ve kahverengi leke vardı çamaşırımda. Eşime hemen kardeşimi arattım ve yola çıktık. Arabada ağrılar artıyordu ama çokta şiddetli değildi bugün doğmaz ya deyip geçiştirdimm🫣 bir yandan da inşirah suresini okuyordum doğum olursa kolay geçsin diye. 13.30 da hastanedeydik hemen doğumhaneye alındım ebemiz bi muayne edeyim iyi gözüküyorsun dedi çatı muaynesinde 7 cm açıklık olduğunu söyledi apar topar doktorum çağrıldı o da muaynedir daha vardır doğuma diye düşünüp sakince doğumhaneye giriş yaptığında şaşırdı 15 dakika içinde minik doğdu çok şükür😇 kesisiz,dikişsiz,müdahalesiz çok sakin bir doğum oldu.