Nur287 Merhaba Hanımlar, Tıpta doçent takipliyim 29 haftadayım bana 2′dir sen normal doğum yapamazsın heves oluyor hep ilk gebeliklerde diye yorum yapıyor açıkcası takıldım neden böyle söylüyor diye?
Nur287 Sordum ama öyle düşünüyorum. Yapım biraz nazlı iğne olurken bile tedirgin olduğum için sanırım