bende 2 ay üst ğste 10-14 olarak gecikti birde ben yenş evlenmişyim hormonlar ona bağlamıştım. Sonra kafama cok takıldı kadın doguma gittim hormon testi istedi. Ths yüksek geldi sanırım ondan gecikiyordu. Seninde devamlılıksa bu gecikme bi hormonlarına baktır bence