Eliff48 Kızlar ilk gebeliğim 37+1 şuanda 10 ocakta sezeryan olcam ama üç gündür falan kasılmalarım var vajinada sızlama sancı oluyodu bugün de adet sancısı gibi sancılar başladı böyle olup bu haftalarda doğum yağan var mı yoksa bekliyo mu bebişler
EnesBusraGoktug Eliff48 bizde 37+0 olduk 15 ocağa gün verdi doktorum sağ ayağım balon gibi şişti sizde de oldu mu acaba
zeynosileannis Eliff48 vajinada ağrı ve kasılmalar erken başlamıştı ama adet sancısı gibi ağrı şiddetliyse doğum yakın olabilir yani bende öyle olmuştu çok şiddetli değilse genelde bekliyor bebekler vücut doğuma hazırlık yapıyor ağrılar normal ama herkeste aynı olmayabilir tabi
Karuz Eliff48 canım yalancı sancı olabilir. İki hafta önceden başlıyor yalancı sancı. Doğum sancısı belden vuruyor aşagı doğru
EnesBusraGoktug Bi anda oldu gün boyu ayakta çok durmuştum ödem toplamış solda da var ama sağ balon gibi terlik bile zor oluyor malesef doktorum ayağını sürekli yüksekte tut dedi
Eliff48 EnesBusraGoktug çok geçmiş olsun doktorunuz bi sorun yok dediyse problem yok o zaman sağlıcakla alın kucağınıza 💖
Eliff48 zeynosileannis ilk dün gece başladı iki üç kete en fazla 5 saniye sürmüştü ama birkaç saat önce adet sancısı gibi geldi bir dakika kadar sürdü demek ki gelebilir benim bebiş de her an 😅
Eliff48 Zzeliha bide ilk olunca insan neyin ne olduğunu bilemiyo daha çok geriliyo hayırlısıyla bi doğsalar 😅
zeynosileannis Eliff48 herşey olabilir 5 dakika sonrasının garantisi yok bebişlerde. Birde her hamilelik doğum çok farklı 10 tane de doğursam her şeyi doğum belirtisi sancam galiba 😂
Karuz Eliff48 evet o sancı doğum sancısı olduğunda emin ol anlıyorsun. Bende hamile iken evde doğurursam yolda doğurursam ya anlamazsam sancı geldiğinde dedim. Ki o kadar da yalancı sancım oldu. Regl sancısı gibi olanlar yalancı sancı bu arada. Sonra bir baktım doğum sancısı hem belden geliyor hem gelince vajinana öyle bir baskı yapıyor ki sanki bebeğin başı orda gibi hissediyorsun
yeni_anne2 Karuz 31 hafta da bebeğin kendini tek tarafa toplayıp sertleştirmesi kasılma veya yalancı sancı mıı sizce
Eliff48 yeni_anne2 ben planlı sezeryan günümü bekliyorum 10 Ocak ama doktorum dediğiniz gibi bebeğin kendini bi tarafa toplayıp sertleşmesi şeklinde olan şeye kasılma dedi eğer düzenli olur dinlenince geçmez beş dakikaya bir olursa acile gel nst bağlasınlar dedi