Tugce1803 Kızlar son adet tarihim 7 Ocak Yumurtlama tarihim 15 Ocak Beklenen adet tarihim de 6-8 Şubat Program da 3+3 olarak görünüyor aranızda benim gibi bekleyen ya da kan testi yaptıran var mı?
Sarem Tugce1803 tam 5 gün var benim kuzu. 3+1 görünüyor. Bu ay ovulasyon testi yaptık yumurtlamadan 3 gün sonra bel agrılarım başladı yeni geçti akıntım var. Sanah test yaptım çıkmadı bakalım inşallah hamileyizdir 🤲
Sonnuryilmaz Tugce1803 ben bekliyorum 6 Ocak son adet tarihim 3 Şubatta olmam lazım ama bakalım hayırlısı 🤗🤗
Ketilima Tugce1803 Canım öncelikle rabbim inşallah nasip eder bende planlı gebe kaldım aynı senin gibi adetime 5 gün vardı erken gebelik testi yaptım positive çıktı daha sonra ilk adet günüm kan verdim kanda da çıktı şimdi 6 haftalık gebeyim Allahu teala sanada nasip etsin inşallah duayı unutma 🥰
Ayazayaz Yani bende erkenden kan testi yaptım fakat ben belirtileri çok erken hissediyorum kötü olmuştum baş dönmesi mide bulantısı ondan dolayı adetim 7 Ekim’de olmam gerekiyordu ben 3 Ekim’de gidip test yaptırdım ama dediğim gibi hamile olduğumu biliyordum zAten ya bi hastalığım var yada hamielyim demiştim belirtilerim net olmasaydı yapmazdım
Tatlisannedilekk Ben varım cnm bnde beklemedeyim pazar günü test yapcam yada günümün geçmesini beklicem😉eğer tuttuysa 3+0 görünüyo, inşallah hamileyizdir canım hayırlısıyla
Tugce1803 Tatlisannedilekk inşallah canım benimde programa göre 3+3 adet döngüme göre 3+0 oluyo hayırlısı 🙏🏻🙏🏻
Tatlisannedilekk Tugce1803 inşallah olur cnm Allah kucağımızı boş bırakmasın😊 test yapınca bana yaz mutlaka sonucunu cnm bnde yazarım burdan
Tatlisannedilekk Gkhnm97 benim ara ara kasıklarımda ağrı batma oluyo, ayaklarım gece yanıyo sabah buz gibi bide mide bulantım kusmam var ama benim migrenim var migren tutcağı zamanda midem bulanıp kusuyom ondan ayırt edemiyom pek.. sende var mı cnm ?
Gkhnm97 Tatlisannedilekk bnde akinti ve arada kasik agrisi oluyor canm umitlenmekte istemyrom cok uzuluyorum sonra😕
Gkhnm97 Tatlisannedilekk aynen canm ya nasl olcak bilmiyorum takmasak belki daha cabuk hamile kalcaz ama takinca engelliyo heralde
Tatlisannedilekk Gkhnm97 çatladığı zaman gelmişti yumurta akı gibi bi kerede beyaz geldi şimdilik yok akıntım cnm
Gkhnm97 Tugce1803 bklm kizlar insallah bu guzel haberi burda vermeyi nasip rabbim hepimize bnmde akintim var canm ve arada kasik agrisi oluyo ama rahatsiz edici sekilde degil 😊