Sirin_adas Merhaba 32haftalık kalpte parlaklık var hala duruyor dowsendrom dediler %5 ihtimal sıvı aldırmadık endişeliyim yaşıyan varmı
Lagertha46 Sirin_adas bizdede dediler tek basina bi bulgu degil diyolsr baska semtom yoksa sikinti etme
numix Bizimde vardı hamileliğin son ayında kayboldu . Doğunca da kardiyoloji doktoru baktı parlaklık vs göremedim dedi. Gebelikte bu durum çok yaşamıyor fakat zamanla kapanıyor. Down sendromu ile ilişkisi yok dediler