Mini_baby cnm ben su an iki aylık hamileyim öğreneli de çok olmadı zaten geciktigimden beri hep kan veriyordum ve negatif görüyordum ama hamileymisim üstüne antibiyotik ve soğan suyu kullanmıştım salak gibi rabbim korudu yaklaşık bi 21 22 gün gecikmeli öğrendim geç döllenme olmuş sanırım şunu soylim adet olmadıkça herzmn umut vardır ve herhangi bisey kullanma doktora gitmeden biraz daha bekle ve test yap önce ben önce test yaptım baya koyu çıktı sonra kn verdim insallah darısı senin başına pozitifi görürsün sende