Sadelikveben-56 Benim on bes gün oldu sezeryan olalı ilk zamanlar özel bölgemin üzerinde bile morluklar vardı çok şaşırmıştım ama şu an geçmiş yani zamanla geçiyor.Dikis yerlerinde de hissizlik var bende şu an kaşınma bir de geçiyordur ondan kaşınır diyorlar.Bant olayı da duş alırken sezeryan banti aldık eczaneden onu takıyorum sonra çıkartıyorum.Hastaneden çıkarken söktüler benim bandı açık kalsın dediler kapatmayın dediler.