Girne12 NUB Teorisine göre 2 bebeğinin cinsiyetini tahmin ettim. Sadece ultrason kağıdındaki görüntüsü lazım bebeğin. Sonra internete nub teorisi yaz. Fotoya bak ve anlarsın cinsiyetini . Ha bir de 140 üzeri kalp atisi varsa bebeğin erkek oluyor. Benim 2 oğlumda da atlı kovalar gibi atıyordu güm gum diye