Ela009 Şunu da söyleyeyim erken öğrenmek iyi bir şey değil çünkü kan testi yapacaksın artmış mi artacak mı sağlıklı mı az mı artmış diye daha fazla stres olacaksın o yüzden kendini rahat bırak benim de çocuğum yok olmuyordu tüpler kapalı dendi tüp Bebek tedavisine başlayacaktim rabbim kendiliğinden nasip etti ama kısmet olmadı boş gebelik oldu kürtaj oldum böyle olması çok Zor çünkü kese oluşuyor herşey iyi ama bebek Yok olmuyor Ama buda Rabbimden dedim şükür bu kadar oldu yaa bundan sonra da olur diye umudum var elhamdülillah Rabbime sığındım inşaallah umudumuz sevincimiz tamamına erdirsin 🤲🏻🤲🏻 amin