CansuuBlogg Merhaba anneler ben cuma günü kan testi verdim betam 22,84 çıktı kaç haftalık olmuş oluyor bilgisi olan var mı
Rosegold27 CansuuBlogg 2,5 haftalık gebelik referans değeri yeni yükselmiş ama son adet tarihinize göre betanın sağlıklı değerlerde olup olmadığına bakılıp öyle karar verilir🫶🏻 hayırlı olsun 30 la öğrendim şuan 10 haftalık🙌🏻
CansuuBlogg 2Princess1Mom topluca cevap vereyim o zaman bilmiyordum son adet tarhine göre hesaplandığını o zaman şöyle desem size . Ben geçen ay 4 de adet oldum 5 gün sürüyor . 21 aralıkta da aşılama oldum ve beta değeri nasıl yani pazartesi doktor bidaha kan vermemi istedi iki katına çıkması gerekiyor dedi inşallah çıkar 🙏🏼
2Princess1Mom CansuuBlogg İlk beta olduğu için iyi veya düşük diyemeyiz kuzum. Sen 2. Betayı da ver ona göre belli olur. Hayırlı haberlerle inşallah 🤲
CansuuBlogg 2Princess1Mom tabiki mutlaka yazacağım bide bişey daha sormak istiyorum 😂 Değerim 22,84 çıkmış benim bu aslında 2,284 mü ? Yoksa bildiğimiz 22 mi ahahaha 😂
CansuuBlogg 2Princess1Mom hımmm 🙃🙄 İyi inşallah güzel bi yükseliş olur betam da pazartesi mutlaka bilgi vericem 😇🌸