Mihriban8 ben yüzyıl hastanesine gidiyorum seylan hanıma hamile kalmadan önce seylan hanım hakkın da çok güzel şeyler duymuştuk hamile olduğumu öğrendiğim an direk ona gittik ve ondan takipliyim 13 haftalık hamileyim. Hastane de 2 tane paket var bir tanesini tüm kapsamlı her şeyi içeriyor tahliller doğum vs her şey dahil 70 bindi şu anda bir de tek normal doğum paketi var 30 bin bir de isteğe bağlı sezaryen 40 bindi en son. Ben memnun kaldığım için fiyatlar değişmeden tek normal Doğum paketini aldık. Doktorumu tavsiye ederim.