Utugcu Kızlar merhaba,4 şubat pazartesi günü 10:30 da epiduralla sezaryene gireceğim.sezaryen öncesi ve sonrası önerilerinize açığım.şunu yap bunu yapma vs .tecrübelerden faydalanmak gereklidir diye düşünüyorum
tarihilenk Utugcu odaya çıkar çıkmaz nescafe iç bol bol. Baş ağrın olmayacak. Ve 2 saate ayaklaniosun zaten. Koridorda yürüyüşe çıkartmışlardı bol bol.
Damlaaaa Utugcu Allah yardimcin olsun cnm sag salim al evladini kucagina insallah.Benimde sezeryan buyuk ihtimal ama genel anestezi isticem epidural yapamam ben🙈Birde cevremde epidural yapanlarin hep bel agrisi kaldi ondanda korkuyorum
tarihilenk GiZem3434 belden omurilik içine anestezi uygulanıyor ya. Bi süre sonra o sıvıdan vücuda sızıntı olabiliyor . Kisacasi omurilik sıvı sızıntısı sezeryan sonrası baş ağrısına yol aciyor. Ama ben yasamadim insallah 2.de de yasamam
GiZem3434 tarihilenk İnşAllah Canım ben genel isteyecem herhalde ilk geneldi uyanınca acı çok ama belden iğne korkuyorum 😔