Kızlar kötü yorumlara maruz kalmak istemem, tabii ki öncelik bebeğimin sağlığı bugün doktor kontrolüm vardı ve doktoruma saçımı boyatmak istediğimi söylediğimde kimyasal boya kullanılmayacaksa tabii ki boytabilirsiniz dedi, eğer seni rahatsız etmiyorsa doğumdan sonra yapmanı öneririm dedi. 😏 Çok ikilemde kaldım gebelikte saçlarını boyatan var mı ? Saç diplerine boya olmayacaktı aslında sadece omre yaptıracaktım 🥹