canselglrbyrm merhaba biraz konudan bağımsız olacak ama sormak istiyorum size, bende 25. Hafta gebeyim. 14. Haftama kadar kanamalı geçen bir hamileliğim oldu. Öncesinde de perde ameliyatı olmuştum. Kanamalarım varken progestanı ağızdan aldım, kanamam yokken de fitil olarak aldım. Fakat bebek hareketlendi ve fitil olarak atmakta biraz zorlanmaya başladım. Bende günde 2 atıyordum. Bi kere kuruluk yaşadım bi de içerde hareketli bir insan varken bunu hissederek atmak bana rahatsızlık hissi verdi zorlanmaktan ziyade. Siz de bu durumu yaşadığınız için sormak istedim. Çünkü gebe olup da benim haftalarımda fitil kullanan birini tanımıyorum hiç. Benim gibi oldunuz mu ? Bir özellkle yatarken bebek bazen özel bölgeme veya popo kısmıma tekme atıyor gibi. Aşağıda epey hissediyorum. Bunu yaşadınız mı hiç ? Yoksa daha çok yukarda mı hissediyorsunuz. ? Çok sordum ama biraz içimi de dökmüş oldum