Kursatsmommy Hareketlerini düzenli takip edem biri olarak bugün ne olduysa aşırı hareketli aşırı tekmeliyor 20 dakika aralıksız belli siddette tekmeledi 33 haftalığım endiselenmeli miyim iyi bir şey mi kötü bir şey mi çözemedim varmı başına gelen
aybikannesi Kursatsmommy bizde 32. Haftadayız maşallah diyelim bence çok hareketli bizimki de sorun olan bisey değildir diye düşünüyorum tam tersi hareket etmeyince tedirgin olmalıyız diye biliyorum