Sevgili annelerim diş fırçalamak eziyet. Öğürme geliyor sürekli ve sonrasında kusma da olabiliyor. Sabah erken saatte fircaliyorum o sebeple mi oluyor diyorum ama öğle saatlerine de bıraksam aynı tepkiyi veriyor vücut. Ağız calkalama suyu bile kullanamiyorum. Alev alev midem yanıyor 😥 Bu durumu yaşayan ve çözüm bulabilen oldu mu