Fatmadmr37 Seymaaa05 ilk gebeligimde lierac kullandım hep o zamanlar pahalı bir kremdi buyuk ihtimal şuan daha pahalıdır ama çok da etkili güzel bir krem.
aslaninannesi7 Seymaaa05 Ben öğrendiğim günden beri Lierac, bio oil , bebek yağı ne varsa kullandım ama yine çatladım biraz da yapıyla alakalı sanırım. Ama en iyisi hangisi dersen Lierac emilimi olsun nemlendirmesi olsun en iyisi
zeynosileannis Seymaaa05 ilk gebeliğimde doğal olsun diye hindistan cevizi kakao yağı ve bebek yağı kullandım hiç çatlamadım. İkinci gebelikte yine aynı şeyleri yaptım karnım harita gibi yani olacağı varsa her türlü oluyor en pahalı kremleri de kullansan 😂 doktora sorduğumda çok önemli değil ne kullandığın olacaksa olur bebek yağı yada Bepanthol alabilirsin çok bişeye gerek yok demişti