Eminetas Yasemincifci zaman su gibi geciyor hemen bende 21+6 hepimizin yavrusunu saglikli bir sekilde kucagimiza aldirayi nasip etsin rabbim isteyen herkese versin insallah 🤲🙏😊
Daisyy Muzika ben çok memnunum canım iyi ki geçmişsin çok güler yüzlü bi doktor ve tecrübeli de güven veriyor bana 😊 ben korkarım sanıyordum doğumdan ama doktoruma güvendiğim için hiç korkmuyorum şu an 😊
Nicole Meyall eşimin indirimi var Memorial da, muayene 185tl (normalde 215) Doğumda indirimle 4970 sanırım 🤷🏼♀️😣
BilgeByk Bende 37+2 haftalik hamileyim sehir hastanesine gecis yaptim. Gidenler varmi sehir hastanesine?