Kahramanlar Ben 22 haftalık oldum annemler kayseride samsunda dr takipteyim ama Doğuma Kayseri’ye gideceğim mart ayında gidim diyorum ama kabul ederler mi bilmiyorum hangi hastaneye gideceğim nasıl olacak bilmiyorum benim iş çok karışık eşim yurt dışına gidecek Haziran’a kadar yok Doğumda izin alır bir şekilde gelirim diyor kızım okula gidiyor okul açılmadan haftaya gidim desem eşimi bırakamıyorum zaten o kadar ayrı kalacağız annende o kadar uzun kalamam diyor Samsun’a gelirsem doğumuna gelirim diyor ehliyetim var ama araba konusunda panik ve heyecan yapıyorum eşim idare edersen evimizde kal arabayı da bırakacağım hastaneye gidersin kontrollerine falan son ayında annen gelir diyor iyice çıkmazdayım Kayseri mi Samsun mu
Eminetas ysn_mnvvr Ummuskaan masallah rabbim hepimizin sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🙏🙏🙏
semrakarahan NisaO tamam canim ama iste uzak sehir hastanesi bnmde o skntim var zumrut mahallesnde oturuyorm
NisaO semrakarahan evet biraz uzak ama olsun en azından ulaşımı sağlıyorlar araba olmasa bile rahatlıkla gidebiliyosun
Elmalikurabiye Nicole bende merak ediyorum. Normal dogum yanlisi bi doktor sanirim? Disaridan gelcem doguma kayseriye. 18 haftaligiz 😊😊
Nilafra Duyguyy bende Zehra kalınlı ya gidiyorum çok yoğun bi doktor ama oldukça bilgili ve tecrübeli görünüyor acaba onda Doğum yaptıran yokmu forum da bi anlatsa nasıl ilgisi
NisaO semrakarahan sancı çektikten sonra doğum başlayınca aldıkları oda nasıl yani doğumhanede de yine tek mi oluyoruz yoksa başka hastalarda mı oluyo
Neslihann-38 Bende kayserideyim 30 haftalık oldum erciyes kartala zerrin avula gidiyorum çok memnunum
cansumutluasyaaa Bende Gökalp beyin takibindeyim ama şehir hastanesini düşünenlerdenim ama nasıl olduğu konusunda endişelerin vardığı şuan biraz daha rahatladım malum 37+6 her an gelebilir 😅
semrakarahan cansumutluasyaaa ben bircok arkadasimi sehir hastanesine yonlendirdim herkez saniyorki dogum evi gibi ama hayir oyle degil doktorlari bi kac kisi cok iyi farkli farkli doktora gttim denedim biri olmayinca digerine gidiyorm tavsiye ederm gidin
cansumutluasyaaa semrakarahan bende doğum evinden geçtiğimiz için korkuyordum zaten ama Nazmiye hanım emekli olmuş gerçekten öyle miiii
semrakarahan cansumutluasyaaa nazmiye bayraktarmi oysa onu hic duymadim orda ismini cogu doktoru biliyorm ama odoktor buyuk ihtimalle yok galiba