Busracansev canim bnde oyle diyordm ozel gibi olmaz die ben ultrasondan bebegimi goruyorm ultrason kagidimi aliyorm doktorum gayet iyi ben diyorumki yazik ben bosa gitmisim ozele tek ben muayneye tek giriyorm oda sknti degil esim olmuyor yanimda isinden dolayi