İlk başlarda böyle az artış olurmuş sonra 2 katına çıkar diyorlar ama her kafadan bir ses çıkıyor. Gec dollenme ihtimalide olabilir.Bende 41 le öğrendim 2 gün sonra 56 idi sonraki tahlilde tekrar 40 lara düşmüştü. Son tahlilde 3 gün sonra kanama basladi kimyasalmis benimki ama senin artışlar iyi gibi bilemedim yaa pozitif düşün canim benim. Hakkında hayırlısı olsun🤲