Elifsibel Lina ismini koymak istiyorum ama cok kararsizim telafuzu zor olurmu dinimizce uygun olurmu düşuncelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim bu arada ablasinin ismi elif zeynep baska onerilerinizede açigim😍
AlyaSu Elifsibel Lina Su olacaktı kızımın ismi ama anneannem vefat edince onun ismini koymamı istediler yani çok güzel bir isim 😊
DLn1 Elifsibel benm kızım olucak basta bende sadece lina diyodm smdi esimle kumsal lina diye karar verdik 🌸💜
2kizannesi- Elifsibel çok güzel ben koymak istiyordum fakat eşimin tarafı o ne öyle köpek adı gibi dediler 😡 Melis diyoruz bizde değiştirmezsek. Anlamı hurma fidesi demek, koyabilirsin çok hoş isim ben çok istiyordum
AZehraa Bende Simay Lina koymak istiyorum bence çok güzel bir isim. Ama anlamı yumuşak hurma ağacı demekmis o biraz düşündürücü
Aslitiryak Ben yurtdışındaym Lina İsmini burda Almanlar Ruslar polenler Koyuyorlar ben lina ismini beğeniyorum ama yabancılarda daha yoğun neden Türk isimleri varken neden dinini bilmediğim ismi koyayım (Şimdi çıkıp biri lina Türk ismi diyecek hiç yorulmayın hiristiyanlarda daha yaygın )
peperutka Aslitiryak Aynen lina esas yunan ismi.Anlami da kahramanlara takilan zeytindali taci demek.Bende evrensel bir isim diye istiyordum ama su an cok yaygın oldugunu duyunca soğudum isimden.
R_Arslan Elifsibel ilk kizinizin ismi cok guzel cok anlamli ama lina yabanci adi gibi fatima hatice zehra mihrimah sare bu tarz isimler dusunebilirsiniz. Saglikla dogsun kuzucuk.
Ozgeliz Elifsibel Lina isminden çok sıkıldık neden devamlı yabancı isimlere benzer isimler seçiliyor ki ? Öz Türkçemizde çok güzel isimler varken. Yurtdışında yaşıyorum nereye baksam bi Lina Lida Liya Linda Lisa Mila Almina Mira almila Elisa almira...
Ecemnesli Elifsibel benimde kızım olacak bende Lina ismini çok beğenmiştim ama biraz araştırdım zaman Lina olarak değil line olarak koymak gerekiyormuş onu öğrendim kuranda geçen isimlerin nasıl koyulması gerektiğini çok iyi araştırmak gerekiyor maalesef ki :(
Ecemnesli Mesela Esila asila dan geliyormuş ve bir anlamı yokmuş ama kuranda geçiyor . Bizim için önemli olan anlamının güzel olması biz anlamli bir isim koymakla gorevliyiz bakalım inşallah güzel isimler bulabiliriz .