Merhaba dun randevum vardi. Bu hafta 7. haftadayim regli takvimine gore. Ilk randevum 23.11.2024‘teydi. Bugun vajinal olarak muyane etti ilk randevudaki gibiymis bebek hic gelismemis. 2 hafta daha bekleyelim dedi. Bu sirada kanaman olabilir, vucut bebegi kendi atabilir, eger 2 hafta sonra herhangi bir gelisme olmazsa bebekte biz alacagiz dedi. Boyle bir durum yasayan var mi?