Emlhh Dün test fotoğrafı atmıştım öğleden sonra 2 de pik yaptı 4 saat arayla tekrarladım sıvı alımına dikkat ederek gece 4 gibi en son testi yaptım fotoğrafın en altında T çizgisi hafif silindi gibi geldi bana catlama olmuş mu bilgisi olan varmi ?
Emlhh babyylve_ İlk pik yapan testi öğleden sonra 2 de yaptım sonra 4 saatte bir test yapmaya devam ettim en son en alttaki test yani gece sabaha karşı 4 Dr yapılmış test en alttaki teste göre yumurta catlamis mi yoksa hala pik mi ?