Bnguuu_102 Hastaneye bu kadar çok koymamın sebebi hastanede ne olacağını kestiremeyiz kaç gün kalacağımız sadece tahmini olur. Benim yeğenim yengemle 3 gün boyunca hastanede kaldı sezeryandan dolayı, 6 takım falan kirletti eve gidip ekstra takım getirdiler. o sebeple Ben her ihtimale karşı fazla koymuştum. Dediğim gibi o an senin Nasıl kolayına geliyorsa veya nasıl geleceğine inanıyorsam ona göre koy, tulum benim çok kolayıma geldi