Melisa_kznsl İyi akşamlar 23+4 haftalık hamileyim sizce ne zaman her gün düzenli hareket etmesi gerekiyor ne zaman önemli oluyor ne zaman saymak gerekiyor ?
yeni_anne2 Melisa_kznsl gün içinde hissetmeniz önemli bu haftalarda düzenli ve yoğun olmaz 28 yada 30 haftalarda düzenli hısetmeniz gerekiyor her gün bebegi
Melisa_kznsl yeni_anne2 tamam teşekkür ederim bende hissediyorum ama bazen az ve güçsüz olabiliyor sormak istedim
Melisa_kznsl Busehhg tamam teşekkür ederim bende hissediyorum ama bazen az ve güçsüz olabiliyor sormak istedim yani sadece sabah ve akşamları az az hissediyorum
yeni_anne2 Melisa_kznsl çok normal bu haftalarda az hısetmenız 28 haftadan sonra düzenli hisetmeniz olucak o zaman takip yapabilirsiniz rica ederim 🌸