İlişkiye girdikten sonra kanamam oldu bir süredir bebek istediğimiz için korumasız ilişkiye giriyoruz. Yerleşme kanaması olabilir diye kan testi yaptırdım. Daha önceden de yaptırdığımda beta-htg 0.10 çıkmıştı şimdi yaptırdığımda ise 1.20 çıktı . Adet günümede 9 gün var sizce gebelik olabilir mi?